آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

آوا در حمام

1391/2/7 15:15
نویسنده : مامان آوا
955 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز بالاخره مامان از تنبلی دست برداشت و از شب قبل حمام ( لاندری )پایین  رو گرم کرد تا که ببرت بزارت توی وانت یک کمی بازی کنی به خاطر تو هم شده باید برای اونحا یه وان یخریم نصب کنیم که بری بازی کنی  ...اخه قبلا بازی نمیکردی و گریه میکردی ....حمام بالا هم دوش کابین هست و نمیشه اونحا بزارمت توی وانت ....دیگه کلی بازی کردی لبخند

انجا هنوز روی سرت اب نریختم که گیریه نکنی ..چون اب روی سر دوست نداری ...

کلا گیر شامپو بدنت هستی ..خیلی دوسش داری ...از دستت نمینداختی ..اون روز هم توی اتاق بود از پایین آورده بودم رفته بودی پیدا کرده بودی و به من نشون میدادی

 

وای نمیخوام سرمو بشوری ....

1 ساعتی بازی کردی ...بخاری روشن بود منم از گرما خفه شده بودم ...

بعد حمام ...نشسته که مامان اون طرف  رو بشوره .....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
7 اردیبهشت 91 15:51
وای جونم.... آب بازی دوست داری عزیزممممممم؟! چه باحال نشسته توی عکس اخری مگه اونجا سرده سارا جون؟!


مرسی خاله ..اره دوست دارم ....اره عزیزم خنکه الان ..تازه داره بهار میشه
سپید مامان علی
9 اردیبهشت 91 13:19
ای جانم....چه با نمک نشسته تو وانش و داره آب بازی میکنه... می خورمت هااااااااااااا:
مرسی خاله جون
هدی مامان مبین
10 اردیبهشت 91 19:08
چقدر من این اوا رو دوست دارم....عافیت خاله.....
اگه مبین بود نمیذاشت من اون طرفو بشورم....خودشم میامد...


ممنون خاله .....هی میامد اوا ولی میرفتم میزاشتمش سر جاش ...هی میگفت چیه و می/اند که چیزی برداره
سمانه مامان کیمیا
10 اردیبهشت 91 22:03
عسیسمممممممممممممممممم چه ناز نشسته


مرسی خاله
صوفی مامان رادمهر
11 اردیبهشت 91 8:58
عافیت باشه خانم...عافیت باشه فرشته کوچولو... خوش به حال مامانت که تو انقدر خانمی عزیزمممممممم


ممنون عزیزم ...اره خاله خیلی خانمه
مامان رانيا
13 اردیبهشت 91 14:07
اي جانم رانيا كه نوز از حموم مي ترسه
فرناز مامان ایلیا
20 اردیبهشت 91 17:03
نازی چقدر آرومه تو وان ....ایلیا یک دقیقه هم بند نمیشه...میخواد بره بیرون از وانش و فوضولی.... هههههه....خیلی جیگری آوا جون.
شاپرک مامان مهدی
21 اردیبهشت 91 14:29
عافیت باشه عزیزم چه خانومی هم هست تو حموم