آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

برگشت از ایران

1391/5/18 16:28
نویسنده : مامان آوا
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ....

رفته بودیم مسافرت ..بهم خیلی خیلی خوش گذشت ...رفتم مامانی وبابایی . مادر جونو و داییها و عموها و عمه ها رو دیدم و برگشتم ....

کلی مهمونی رفتیم ..کلی گردش و مهمتر از همه کلی افتاب گرفتم ...

الان 1 هفته هست برگشتیم ..اول ک رسیدیم خونه چون اونجا دورم خیلی شلوغ بود همش گریه میکیدم و بهونه میگرفتم ..ولی الان خیلی بهتر شدم و با اسباب بازیهام بازی میکنم

توی ایران رفتم /اتلیه عکس انداختم(البته اتلیه کودک نبود)...اینجا چند تا عکس میزارم تا دوستام هم ببینن ..

اینجا مامان یادش رفته موهاموشونه کنه ..بس که نمیموندی که عکس بندازن و کلافه شده بودی از لباس عوض کردن ....

ولی در کل عکس ها خوب بود ..ولی قول میدم سال دیگه ببرمت یه اتلیه بهتر ....

دخملی داره بزرگ میشه ...3 شبه که اتاقش رو جدا کردیم ..شبها بیدار نمیشه اخر شب که شیر میدم میخوابه تا 6 دوباره شیر میخوری و تا 9 میخوابی ...گاهی هم  بیدار میشه و میایی ادامه خواب توی تخت ما ...شیطون مامان ...

الان بیشتر از هر وقتی دوستت دارم ..شیرین زبونی میکنی و هر کاری رو که میگیم میفهمی و انجام میدی...من خودم قربونت برم ..توی پست بعدی با عکس حدیدو کارهای اوا ..منتظر باشید ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

فرزانه مامان نازنین زهرا
18 مرداد 91 17:35
سلام خاله جونی آوای خوشگل خاله خیلی ناناسی شدی ماشاا... و سلام گرم وخسته نباشی واسه تولد خوشگل آوا جونی به مامان سارا فعال خاله جون شما ونازنین زهرا باهم چند روز فاصله سنی دارید خوشحال میشیم به وب ما هم سری بزنید وباهم دوست بشیم برای همیشه
رها
19 مرداد 91 10:45
فداش بشم چه عکسای خوشگلی انداختی... بخصوص عکس با لباس عروس عاااالی بود....
خاطره مامان بردیا
19 مرداد 91 12:58
خدا رو شکر ایران خوش گذشته. سارا جون کاش می شد می دیدمت.... دخملی رو ببوس. عکساش خیلی ناز شده
صوفی مامان رادمهر
22 مرداد 91 14:19
چقدر عکسای دخمری ناز شده... مخصوصا اولی رو خیلی دوست دارم... بوووووووس راستی رمز رو برات میل کردم
سپید مامان علی
23 مرداد 91 15:03
خوشحالم که سفر به ایران خیلی بهت خوش گذشته...فدای آوا بشم که دلتنگی کرده...خیلی خیلی عکساش ناز شدند...
فهیمه مامی حدیث
24 مرداد 91 19:31
وای چه خانم شدی خاله جون. ماشاالله
مامان رانیا
25 مرداد 91 13:00
اخی دخمل خاله دلتنگی می کرده چه عکسهای نازی
هدی مامان مبین
25 مرداد 91 22:21
چقدر خوب که بهت خوش گذشت......ایشالا سفر بعدی ببینیم اوا رو... عکسات هم خوشگل شدن......مخصوصا دومی... خصوصی رمز گذاشتم
باران قلنبه
3 شهریور 91 19:38
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا