آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

18 ماهگی و عکس

1391/9/1 0:19
نویسنده : مامان آوا
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز 18 ماهه من ....

خیلی خیلی خیلی دوستت دارم ....الان 18 ماهه که مهمون خونه ما شدی و خونمون رو پر از شادی و شور کردی ....18 ماهگیت مبارک قلب

عاشق اون خنده های از ته دلتم وقتی با بابا بازی میکنی قلبماچ

عاشق مامان و بابا گفتنت هستم ...میگم بگو مامان جون ...میگی بابا جون ...تا حالا یه بار هم نگفتی مامان جون ....ولی بازم عاشقتم لبخند

طوطی خونه ما ...هر چی میگیم تکرار میکنی ...همه لغات رو ...اگر هم سخت باشه اهنگشو میزنی..میخوام درسته قروتت بدم بغل 

اسم دوستای مهد رو میدونی ...گاهی میگی توی خونه ...ولی اسم نینیهای اطرافمون رو که میبینیشون رو میدونی و میری توی گوشی من یا بابا میاری عکسشون یکی یکی اسم میبری چشمک

از بودنت ....از داشتنت ..و از مادر بودنم خوشحالم ..خدایا شکرت که این حس قشنگ رو با بوسیدن گونه هام توسط یه فرشته کوچولو دوچندانی میکنی.قلبماچبغل

 

چند تا از عکس های دخملی عزیزم :

دستت در نکنه مامان جارو میکنی برای من ...با پستونک ...فدات بشم

آوا روی میز صبحونه ....غذا در دهان ..آوا قورت بده جون مامان ...مشغول درست کردن پازل جدید

درست کردم ولی هنوز قورت ندادم غذامو ...

آوا در کفش فروشی ...یه سرسره برای بچه ها بود که تا دید ..سرسره سرسره . بدو بدو رفتی روش ...

لباسهاتو در نیاوردم چون  بابایی فقط میخواست کفش عوض کنه و بریم جای دیگه ..

کیک تولد 18 ماهگی (شنبه که مهمون داشتیم ) رولت درست کردم ....

اینم اسباب بازی که تولد 18 ماهگیت باز کردیم بازی کنی ...دوسش داری

مامان اینو درست کردم ..مال خودمه خوب ....

مامان فدای دخملی خوشگل و مهربونش بشه .قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

باران قلنبه
1 آذر 91 0:23
اوا جونم 18 ماهگیت مبارک ایشالا 180 ساله شی گلم
مامان رانیا
1 آذر 91 20:35
ای جان چه جارویی می کنه اونجا که لقمه توی دهانش خیلی باحاله عمرا اگه دختر من بشینه و پازل بازی کنه یه هو همه اش باید اینور و اونور پیدا کنم
مامان آوا
2 آذر 91 13:14
فدای این فرشته کوچولوت بشم که هم اسم فرشته خودمه مامانی.... دخترا همه شون بابایی هستن همیشه هم اول بابا میگن ولی بعد نقل زبونشون میشه مامی مامی گفتن انقدر میگن که کلافه میشی
فرناز مامان ایلیا
3 آذر 91 19:37
اای جووونم چه پرنسس مهربونی که به مامانش کمک میکنه. لقمه هه خیلی باحال بود.ههههه.پازل هم با حال بود. هیجده ماهگیت مبارک آوا خوشگله.♡♥
سمانه مامان کیمیا
4 آذر 91 0:08
18 ماهگیت میارک عزیزمممم چه قشنگ پازل بازی میکنهلقمه نگه داشتن هم خیلی با حاله هههههفسقلی
خاطره مامان بردیا
5 آذر 91 19:52
18 ماهگیت مبارک عزیزممممممم. قربونت برم که جارو می زنی و کمک مامی می کنی
سرور مامان فراز
6 آذر 91 8:17
18 ماهگيت مبارك آوا جونم چقدر بزرگ شدي خاله خيلي خانم شدي ماشالا
ela
6 آذر 91 8:25
18 ماهگيت مبارك خانم خانما. ماشااله خانمي شدي.
هدی مامان مبین
10 آذر 91 12:50
18 ماهگیت مبارک عزیز دلم..اوا جونم موهات بلند شده..خوشتیپ و نازی...ماشالا
سمانه مامان کیمیا
10 آذر 91 12:59
سلام سارا جون من به سحرناز گفتم ..گفت واسش اگه میتونی وقت بگیر ولی فقط شنبه یک شنبه ..چون دوشنبه پرهام تکه برداری باز از کلیه داره ...ما میخوایم تا 2شنبه چند تا دکتر ببیندش یکشبنه با سیم فروش وقت داره ...میگه 4 تا دکتر دیدن تا حالا تو همون بیمارستان علی اصغر همینو گفتن.. گفت اگه میتونی واسش بگیر وقت رو فقط فردا پس فردا
سپید مامان علی
10 آذر 91 14:56
18 ماهگیت مبارک بانوی اردیبهشت چه عکسهای نازی...ماشاءالله موهات چقدر بلند شده
مامان ساجده
12 آذر 91 15:52
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com تا پنج شنبه مهلت داره
مامان درسا
28 آذر 91 11:34
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
سپید مامان علی
4 دی 91 9:51
دلمون واسه آوا جونی تنگ شده لطفا وبلاگشو آپ کن