آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

عکس های آوا خانمی در تابستان ۹۲

1392/6/29 15:07
نویسنده : مامان آوا
1,653 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان .....دختر مهربون مامان .قلب

روز به روز خانم تر و فهمیده تر میشی ....کامل صحبت میکنی و درباره همه چیز نظر میدی ...چی میخوری با چه لیوان یا قاشقی میخوری غذا ....درباره لباس پوشیدن من و بابا و اینکه چقدر لباسمون قشنگه و خوشگل شدیم و ما هزار بار قربونت میریم و میبوسیمت ....قلبماچ

درباره لباس های خودت هم باید خودت انتخاب کنی و نظر بدی که چی میپوشی .عینک

فارسی رو کاملا صحبت میکنی و میفهمی ولی توی مهد هم به زبون اینجا صحبت میکنی و توی خونه تشحیص میدی که کدوم مال خونه هست کلمه ها و کدوم رو باید توی مهد بگی چشمک

هفته دیگه من و بابا و شما داریم به ایران سفر میکنیم و همه از حالا منتطز تو شیرین زبون مامان هستن ماچ

توی ادامه مطالب عکس های تابستون رو میزارم >

 

آوا در مرکز شهر 

 

 

 

نزدیک خونه در راه خرید با مامان در روز آفتابی 

توی اب دریا ...سرد بود آب ولی همه بچه ها توی اب بودن تو هم رفتی ...

 

 

مرسی از خاله ندا مهربون بابات این لباس قشنگ ماچ

 

آوا و قایق سواری ..امسال چند بار که رفته بودیم کابین و قایق داست سوار شدی و کلی دوست داشتی .

اینقدر که مداد رنگی و مازیک توی خونه ریحتی که ما تصمیم گرفتیم جند تا قفسه برای کتاب هات و یه میز بخریم واست و دکور اتافت رو عوض کردیم ...

عکس قبل تغییر >افتاب افتاده و عکس خوب نشده 

در حیاط خونه ...الان دیگه پاییز داره میشه و هوا سرد شده ...

یعنی اون کیف پستونک هات هم همراهته میخوایم بریم بیرون ...

خدایا همیشه دخترم سالم و شاد باشه(آمین )

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سپید مامان علی
30 شهریور 92 7:27
چه عجب بعد از مدتها وبلاگ این دخمل خوشگله آپ شد... هزار ماشاءالله چقدر خانوم و ناز و بزرگتر شده.. ای جوووونم که در مورد همه چیز نظر میدی خانوم طلاااااا... عکسات یکی از یکی قشنگ تر بود هزار تا برای آوا جونی
maman rania
31 شهریور 92 7:54
افرین به تو دختر خوب که دوزبون حرف می زنی و خانوم شدی بزر‍گ شدی
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
6 مهر 92 11:14
آمین سلام... خوبید؟ (از خیلی وقت پیش جزو خواننده های خاموش وبلاگ آوا خانوم بودم و الان روشن شدم) به ما هم سر بزنید
فرناز مامان ایلیا
6 مهر 92 19:17
قربونت برم من کیف پستونکشو نیگاااا خیلی عکسهای با حالی بود بوووس :-*
جیران بخشنده
8 مهر 92 19:29
سلام من جیران هستم 14 سالمه و خیلی وقته وبلاگ اوا جون رو میخونم خیلی هم دوسش دارم
هدی مامان مبین
22 مهر 92 12:19
جااانم دختر خوش تیپ کیف پستونکاش خیلی بزرگ شدی عزیزم
مامان ریحانه جون
2 آبان 92 16:17
علی معنای دریا در کویر است, نفوذش در عدالت بینظیر است, من از هر کاروان این را شنیدم, مسیر عشق قربان تا غدیر است... عید سعید غدیر مبارک
سمیه (آبجی حنانه و سبحان)
28 آبان 92 3:39
سلام آواییییییییییییییی زود زود پست بذار مامان جون آوا از خواننده های خاموش قدیمی ایم! دیر که پست میذارید دلمون میتنگه برا آوا راستی وقت کردید به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
ساراکوچولو
4 دی 92 11:37
به به چه خانم نازوقشنگی...من مامان ساراکوچولوهستم ودخترم یک سال از دخترشماکوچکتره..خوشحال میشم باهم دوست بشیم...منتظرجوابتون هستیم ..مواظب دخملی باشین..فعلا
سمیه (آبجی حنانه و محمدسبحان)
24 اسفند 92 17:33
باز هم سلاممممممممم خیلی وقته آپ نکردید........... ما منتظر عکسهای آوا جون هستیم راستی سال نوتون پیشاپیش مبارک دوست نی نی وبلاگی...
maman rania
1 فروردین 93 7:54
روزهاتون پراز شادی و نوروزتان مبارک