آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

2 ماهگی و سفر

1390/4/31 12:42
نویسنده : مامان آوا
246 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام دوستای خوبم ...

آوای منم 2 ماهمه شد ...و با 2 ماه شدنش مامانی و بابایش برگشتن ایران و ما تنها شدیم ....

بالاخره شناسنامه دار شد ...

۲۹ ام دخملی ما هم ۲ ماهش تموم می شد و وارد ۳ ماهگی شد ....قربونش برم دیگه ما رو میشناسه و میخنده وقتی باهاش صحبت میکنیم ...با عروسک های راکر و تشک بازیش صحبت میکنه و نگاه میکنه ولی هنوز نمیتونه دست بزنه و غیر ارادی دستش بهشون میخوره ...

هفته پیش رفتیم مسافرت آلمان (هابورگ و برلین ) 1 هفته طول کشید  ....با ماشین رفته بودیم که اذیت هم نشه عزیز دلم ....ولی دخملی مامان اذیت نکرد اصلا ..توی راه که کلا توی صندلی ماشینش خواب بود و بیدار هم که بود اذیت نکرد ..اونجا هم با کالسکه میرفتیم بیرون و میخوایبد همیشه ...قربونش برم که اینقدر خوش مسافرته ....

فقط یه چیزی که از دست من افتادی با صندلی ماشین و کمربند نبسته بودیم و مماخت زخمی شد ..ببخشید مامانی دیگه تکرار نمیشه ....

اینم یه عکس از مسافرت :

اینم عکس از 2 ماهگیت عسل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه مامان کیمیا
31 مرداد 90 21:38
عزیزم میبینمش یاد کیمیا خودم می افتم دوسش دارممممممم خانم خوشگلو.... راستی من لینکتون کردم....