آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

100 روزگی و افتاب

1390/6/4 18:53
نویسنده : مامان آوا
336 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 100 روزت شده ....دیگه داری بزرگ میشی ...

امروز با بابابی رفتین بیررون خرید ..با کالسکه رفته بودین تا من به کارهام برسم ....دوست داری کالسکتو و میخوابی کل راه رو .....

آفتابی بود هوا و رفتیم برون توی حیاط تا آفتاب بخوری که بد آمد و گریه کردی تا امدی توی سایه اروم شدی ....

اینم عکست :

اولش که گذاشتمت بیرون :

بعد چند دقیقه : گریه ..من نمی خوام اینجا باشم

حالا خوب شد ..هه هه

مامان هم لباس پهن میکرد بیرون ..تخه اینجا بیشتر وقتها بارونی هست و لباس ها رو میاندازم خشک کن که خشک بشن ..دیگه امرزو افتابی بوده و از فرصت باید استفاده کرد .

قربون همه امانها و نینی های نازشون قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

farnaz
4 شهریور 90 21:43
عزیزم منم لینکت کردم
سمانه مامان کیمیا
4 شهریور 90 22:24
وای خدااااااااااااا تیپشو،عینکشو چه ناز شده ماشالا کلا خیلی با نمکه دوسش دارم
صدیقه(فانوس)
5 شهریور 90 0:57
سلام قربونش برم چقده خوشتیپ
صدیقه(فانوس)
5 شهریور 90 1:05
عزیزم منم لینکت کردم
فهمیمه مامان حدیث
12 شهریور 90 0:15
چه دختر ماهی با اون حمام آفتابی که گرفته ببوسش