آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

6 ماهگیت مبارک عزیزم

1390/9/1 2:40
نویسنده : مامان آوا
361 بازدید
اشتراک گذاری

اول ارزو میکنم 1000 ساله بشی عزیز دلم .....

انگاری روزا و ساعت ها دارن با هم مسابقه میدن که اینقدر زود میگذره .....الان ما یه دختر 6 ماهه داریم که تمام زندگی ما هست ....

برای 6 ماهگیت یه کیک درست کردم و به دوستامون که خیلی هم دوستت دارن گفتم بیان خونمون که دور هم باشیم و حشن بگیرم ...تو هم از دیدن شمع های روی کیک کلی ذوق میکردی لبخند

اینجا داری برای خودت بازی میکنی ...

کیک تولدت

 avakocholo.niniweblog.com

آوا

برات اروزی سلامتی و خوشی و شادی رو دارم عزیز مامان برای تمام عمر قلب

قلبدوستت دارم یک دنیا قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان سمانه
1 آذر 90 5:23
وای وای چه دختر ناز و ملوسی دارین خیلی با نمکه پسر من 3 روز از اوا خانوم بزرگتره مثل آوا اونم شیطون شده
ahoo
1 آذر 90 10:23
tavalodet mobarak aziz
خاطره مامان بردیا
1 آذر 90 15:25
مبارک مبارک تفدلت مبارک انشاءاله 120 ساله شی عزیزم
سمیه
2 آذر 90 11:22
چه نازه دخترت.ماشاله.خدا حفظش کنه برات.با اجازه لینک میکنم
صوفی مامان رادمهر
5 آذر 90 13:40
چه دخر نازی شدی تو خانم کوچولو...
سبید مامان علی اقا
5 آذر 90 22:21
آوا جونی 6 ماهگیت مبارک دست مامان جون درد کنه که با کیک خوشمزه جشن 6 ماهگی واست گرفته
مامان رانيا
6 آذر 90 21:39
6 ماهكي ات مبارك خاله جون به به جه كيكي خاله جون همش تنهايي خوردي؟؟؟
مامان طاها
12 آذر 90 8:56
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
مامان طاها
12 آذر 90 8:56
خیلی دوست داشتم دختره نازتو ببینم اما عکسهای وبلاگت اصلآ باز نشد.
مامان طاها
12 آذر 90 8:59
آوا خانم یه چیزی خیلی جالبه اونم اینه که شما فقط دو روز از طاهای من کوچک تری.
مامان طاها
12 آذر 90 9:00
دوست دارم بیشتر با هم آشنا بشیم و از تجربیات هم استفاده کنیم.
صوفی مامان رادمهر
13 آذر 90 12:42
مامان آوا اومدم پیش آوا خانم عکس جدید ببینم.. کجایی مامانش... وبلاگ دخمرمون رو به روز کن
فرناز مامان ایلیا
8 دی 90 22:24
6 ماهگیت مبارکه خاله جونم.... انشالله همیشه سلامت و شاد باشی......