آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

عزیزم میتونه بشینه (ظزطط)

1390/9/14 23:05
نویسنده : مامان آوا
688 بازدید
اشتراک گذاری

آوا  کوچولوی ما این روزا خیلی شیطون شده ...همش هم شیرین کاری در میاره ....

مثلا بابا بهش یاد داده که برقصه ...دیشب داشتیم و من تا یه کوچولو دست میزدم  شروع میکرد به تکون خوردن ...ولی اینو فقط وقتی من و بابا انجام میدیم خوشحال میشی و مرقصی .و می خندی ...

درست توی 6 ماه و 15 روزگی شروع مردی به سینه خیز رفتن ..امروز هم اندی توی اشپزخونه و به پای من چسبیدی ..... الان دیگه کامل میشینی و بازی میکنی ....

غذا شروع کردی....الان سرلاک و سوپ . پوره میوه میخوری ..میوه رو از همه بیشتر دوست داری ....ولی همه زندگی رو از الان بر باد دادی و کثیف میکنی .....

چند نمونه از کارهایی که این روزا میتونی انجام بدی ...

نگاه شیطون...

دست انداختن به دوربین و همه چیز ...

تلاش برای چهار دست و پا رفتن ...

خودت می شینی عزیزم

تلویزیون دیدن ..البته اینو برای این که عکس بگیرم گذاشتمت نزدیک ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

بهارک
14 آذر 90 23:34
سلام.. طراحی عکس با دکورهای آتلیه و طراحی قالب وبلاگ..خوشحال میشم سر بزنید..ممنون میشم مارو لینک کنیسد..مرسی
سپید مامان علی آقا
14 آذر 90 23:35
عزیزم از حالا نانای میکنی قربون کثیف کاریهات تلاش کن خاله جون برای چهار دست و پا موفق میشی
مبین فرفری
15 آذر 90 0:23
سلام چشم بهم بزنی راهم میره اون وقته که باید مثل من بدوای دنبالش آوا جون بوس بوس
صوفی مامان رادمهر
17 آذر 90 10:45
آخ که من عاشق این ناز و اداهای دخمرونتم بانوی اردیبهشت... خدای مهربون در پناه خودش حفظت کنه
خاطره مامان بردیا
17 آذر 90 16:01
آفرین به آوا خانوم زرنگ که می شینه و سینه خیز می ره.مامانی براش اسپند دود کن...
سمانه مامان کیمیا
17 آذر 90 21:51
عزیزمممممممممممم ماشالاااااا به این عروسک ولی عکسا واسه من باز نمیشه کیمیا که هنوز دمر هم نمیشه تنبل خانم
هدی مامان مبین
19 آذر 90 1:23
من یکی از عکساتو دیدم خوشملم دوستت دارم چشمات نازه ماشالا
مامان رانيا
20 آذر 90 14:12
هزار ماشااله
شاپرک مامان مهدی
28 آذر 90 0:09
افرین به دخمل زرنگمون بگو چه جوری می رقصی منم به مهدی یاد بدم
خاطره مامان بردیا
7 دی 90 9:54
پس کی مامان آوا خانون می خواد وبلاگ و به روز کنه ؟ هان ؟
سمانه مامان کیمیا
7 دی 90 11:18
سلام گلم رمزو خصوصی واست فرستاده بودم حالا دوباره میفرستم
فرناز مامان ایلیا
8 دی 90 22:23
ای جووووووووووووووون.... چقدر خوشگل شده این دخمل.... خیلی جیگره....
مامي گل
26 دی 90 19:17
واااااااااي عزيزم خيييلي دوست داشتني تر شدي افرين كه ميشيني