آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

آوا و شیطونی

1390/10/16 12:53
نویسنده : مامان آوا
369 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقته که تنبلی میکنم و نمینویسم ..البته دخمل نازم وقتی برای من نمیزاری که بنویسم ...

کارهای آوا تا الان :

الان آوا کاملا من و بابایش رو میشناسه ..کامل میشینه ...جهار دست و جا میره (در 7 ماه و 2 روزگی ) از میز و هر چیزی میگیره و بلند میشه ..دندون نداره هنوز ....شیطونی و اتیش سوزوندن هم که نگید اخرشه ....خوابش خوبه ساعت 11 شب میخوابه تا  9 ..10 صبح ...چند باری برای شیر بیدار میشه ...صبحونه ..نهار ...عصرونه و شام رو هم خوب میخوره ....بلده بوس کنه ....و چیزی رو که میخواد میگه بده بده بده ......قربونش برم هر چی میگیم رو سعی میکنه تکرار کنه ....برنامه کودک و اگهی بازرگانی رو خیلی دوست داره .....بچه ها رو هم خیلی دوست داره و بوسشون میکنه ...دخملیم اجتماعیه دیگه .....(ماشالا )  

برای کریسمس کلی کادوهای خوشگل گرفته و کلی هم کادو داده ..... چند تا از کادوهای آوا :

توی این مدت یه روروئک خوشگل برای دخملی خریدیم که  خیلی هم دوسش نداره  ...اینم عکس آوا که بعد حمام روروئک سواری میکنه ...هوا سرده کلاه داره قلب

 

برای سال نو میلادی رفته بودیم اسلو خونه دوستامون چند روزی خوابش بهم ریحته بود و کلی شبها موقع خواب گریه میکرد ..الان بهتر شده ....دومین مسافرت با ماشین آوا بود ....برف هم بارید بود ولی مراقب بودیم که سرما نخوری مخملم ماچ

آوا در کالسکه توی برف:

بالاخره دخملی صندلی غذا دار شد ....اونم خاله و عمو جونش از لندن براش خریدن دستشون درد نکنه ...آخه اینجا پیدا نمیشد این مدل ...

آ

ببخشید مامانی ..من خیلی تنبلی میکنم و عکس نمیگیریم خیلی(یعنی بابایی میگیره ولی من تنبلب میکنم از توی هارد بردارم ) ....قربون دخمل خوش اخلاقم بشم(بوس)قلبماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان طاها
16 دی 90 8:53
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
مامان طاها
16 دی 90 8:53
کوچولوتون تقریبآ هم سن پسره منه خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم.
مامان طاها
16 دی 90 8:54
پسره من 26 اردیبهشت به دنیا اومده.
مامان رانيا
16 دی 90 13:18
به به واكر جديد مبارك صندلي غذا جديد مبارك دخمله هدايات تنهايي باز كردي مي بينم شيطون هم شدي بوسسسسسسسسس هوارتا
هستی
16 دی 90 13:42
سلام بزرگوار با مطلبی در مورد سوختگی یک فرشته کوچولوی دو ساله به روزم که خیلی محتاج دعای شما است منتظرتونم
سمانه مامان کیمیا
16 دی 90 13:48
به به اوا خانم شیطون و خوشگللللللللل کریسمست مبارک عزیرم چه ناز شدی خاله
خاطره مامان بردیا
16 دی 90 15:04
وای چه عجب مامانی اینجا به روز شد
خاطره مامان بردیا
16 دی 90 15:05
آوا جونم کریسمس ، هدایای کریسمس ، صندلی غذا و روروئک مبارکت باشه عزیزم
هدی مامان مبین
17 دی 90 13:37
اوای خوشگلمممممم مبارکت باشه همه چیز خوشمل و ناز مثل خودت ماشالا ب چشمای نازت شیطون بلا عکس با حوله ات ماه شدههههههه
صوفی مامان رادمهر
20 دی 90 11:04
آوا خوشگله صندلی غذا و روروئک مبارکت باشه عزیزم...
سپید مامان علی
20 دی 90 12:08
آوا جونی اولین کریسمس مبارک به به چه کادوهای خوشگلی گرفتی مبارکه صندلی غذات باشه