آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

سال ۱۳۹۲

1392/1/7 18:13
نویسنده : مامان آوا
1,439 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام سلام قلب

عید همه مبارک باشه و همیشه شاد باشید دوستای من .قلبماچهورا

دومین سالی هست که در کتار ما هستی دخترم خدا رو به خاطر داشتنت شکر و امیدوارم سالهای سال عید رو کنار هم جشن بگیریم دخترم و ما شاهد بالندگی تو باشم .دوستت دارم اندازه دنیا . ماچ

مدل جدید عکس گرفتن > 

 

 

جند رو پیش لباس تنت کردم که عکس ۳در ۴ بگیرم ازت برای سفارت و کارهای شناسنامه ات ...اینم نتیجه بعد از ۱۰۰ تا عکس که یکی رو درست ایستادی .... 

 

بعد از عکس حالا تو داری از ما عکس میگیری ...جوراب شلواری تنت نکرده بودم دیگه الان بد لباسی ...آخه قربونت برم دوربین سنگینه خوب نمیتونستی درست بگیری دستت ....

 

 قبل سال تحویل ...داری میرقصی اونم نشسته .....

 آوا و هفت سین روز عید ....

عیدی بابا به آوا .....ممنون بابایی  ......ادامه مطالب برو هم ببینید ....

این جند روز عید چند جایی مهمونی رفتیم و مهمون هم داشتیم و یه پارتی ایرانی برای عید نوروز هم رفتیم که کلی اتیش سوزوندی عزیزم 

راستی جهار شنبه سوری هم داشتیم و از روی آتیش پریدی که الان عکس ندارم ...کلی حال کردی و هورا گفتی ....

روز ۲ عید من کلاس کمکهای اولیه برای رانندگی داشتم ۴ ساعت که شما بابا رفتین یه جایی که وسایل بازی برای بچه ها داره و کلی بازی کردی و غذا خوردی تا من برگردم 

 

اینم عکس خواب شما در مرکز خرید ..خلی وقت بود که میرفتیم بیرون نمیخوابیدی .....انقدر خسته شدی از بیهوش شدی 

۲ روز پیش  هم رفتیم شهر بازی ..کمی سرد بود ولی خیلی دوست داشتی ولی خوب خیلی از بازی ها هنوز مناسب سن شما نیست و یه بازی رو با بابا سوار شدین اولش میترسیدی ولی بعدا خوب شدی 

 

بعدش هم پاپ کورن خوردی ..به به 

از فردا ۵ شنبه تا ۳ شنبه که عید پاک یا ایستر هست و همه جا تعطیله و من و بابا و شما توی خونه ..خوشحالم هستی و لحظات زیبایی رو برای ما میسازی عزیز دلم .قلبماچقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاطره مامان بردیا
12 فروردین 92 12:39
سال نو مبارک آوا جونم چقدر موهات بلند شده و بهت میاد عزیزممممممم عکساتم خیلی ناز بود
سپید مامان علی
21 فروردین 92 13:30
سال نو مبارک... انشاءالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید جوووووووونمی با این مدل عکس انداختن
شبنم
27 فروردین 92 6:56
به به اوا خانوم خوشمل عكس مي اندازه سال خوبي و خوشي داشته باشي ايرانم بهت خوش بكذره
خاطره مامان برديا
11 اردیبهشت 92 8:16
خصوصي
مامان حسین جون
29 اردیبهشت 92 0:47
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
فاطمه
29 اردیبهشت 92 14:12
سلام سارا جون.قربون آوای خوششششگل بشم. خصوصی داری...
الهام مامان علیرضا
29 اردیبهشت 92 17:36
سلام عزیزم تو قسمت متولدین امروز باهاتون آشنا شدم اومدم تولد نی نی ناز و تبریک بگم. ایشالا همیشه سلامت باشه. به ما هم سر بزنید و با علیرضا دوست بشید.
فرناز مامان ایلیا
1 خرداد 92 4:16
خصوصی
ندا مامان ملینا
18 خرداد 92 9:00
عزیزم تولدت مبارک ایشااله 120000 ساله بشی و زندگی خوب و خوشی کنار مامانی و بابایی داشته باشی گلم .