آوا آوا ، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

آوا بانوی اردیبهشت

شیطنت

1390/12/3 18:26
نویسنده : مامان آوا
430 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم مامانی که اینقدر شیطون شدی ....

دیگه نمیشه کنترلت کرد ..همش چشممون به هست بازم از هر فرصتی استفاده میکنی برای کشف چیزهای جدید ...

اینم کاهای امروزت ...

پاره کردن کتاب مامان که هفته دیگه امتحان داره و هنوز هیچی نخوندهاین شکل مامان هست الان .

دوست داری به همه چیز دست بزنی ..انجا عکس خودت رو داری نگاه میکنی به همراه خودکار خوردن

یک کار جدید یاد گرفتی ...نمیدونم باید چکار کنیم ما ؟؟؟خودتون ببینید ....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

باز کردن در کابینت ها و برداشتن خرت و پرت (این شیشه غذای خودت هست ..غذای اماده برای مواقعی که وقت غذا پختن برای تو نیست استفاده میشه ) نشونه میگیری و میری سراغش

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدبعد از برداشتن این حس رو داری

Orkut Scraps - Love

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمانه مامان کیمیا
3 اسفند 90 19:57
چه شیطون شدی جوجهههه...کیمیا هم کتاب های منو پاره کرده اشکال نداره مامان بودن و درس خوندن همینه دیگه
حسینی
3 اسفند 90 22:09
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com
خاطره مامان بردیا
4 اسفند 90 12:16
وای من انقدر حال می کنم نی نی ها کتاب و مجله و .. پاره کنند. مخصوصا این که ماماناشون امتحان هم داشته باشند عاشقتم که می دونی غذات کدومه
فرناز مامان ایلیا
4 اسفند 90 13:04
من عاشق این شیطوونی هام... قربونت برم فرشته کوچولووو.... 9 ماهگیت مبارکه....
ریحانه جون
5 اسفند 90 0:03
در يك بسته 26 بوسه آتشين برات فرستادم روزي يه دونشون رو بچسبون به لپت هر وقت تموم شد بدون عيده ومن اولين نفري بودم كه گفتم عيدت مبارك
همدم
6 اسفند 90 1:12
جیگرشووووووووووو.....چه خانومی ...ماشالله ....ببوسش
هدی مامان مبین
6 اسفند 90 13:51
عاشق شیطونیام شیطون کوچولوی خوشگل دوستت دارم یه عالمه بازم شیطنت کن
مامان رانیا
6 اسفند 90 19:01
این شیطونها کنترلشون سخت شده
صوفی مامان رادمهر
7 اسفند 90 14:01
ای دخمر شیطون... مامانش تو اون کتابه رو امتحان داری؟ اساسا خدا بهت کمک کنه... آوا خیلی ناناز شدی
ریحانه جون
15 اسفند 90 18:15
آخه کجایی آوا جون؟..دلم برات تنگ شده..
ilijoon
22 اسفند 90 14:07
سلام آوا جون من ايليا جون بزرگ مرد كوچك هستم من تازه با وبت آشنا شدم خيلي نانازي آوا جون البته مثل اسمت دوستت دارم خوشحال ميشم باهات دوست شم بهم سر بزن
سپید مامان علی
21 فروردین 91 16:29
عزیزممممممممممم شیطنت هاتون هم شیرینه